måndag 20 oktober 2008

update: love

Lyckades rinna iväg från fika med emo-kiddet i fredags, vi skulle höras nu i dagarna istället men jag tänker att han nog ringer och fram tills dess kan jag skita i det om jag inte pallar höra av mig.

Ringde daten igår som kollade på film och skulle ringa upp idag istället vilket jag till en början inte betvivlade eftersom han tidigare varit sjukt pålitlig men inte fan har han ringt. Jag hatar när folk inte gör som de säger.

Frågan är om han tappat intresset och försöker dissa mig eller om han bara varit busy och kommer höra av sig senare? Är dock skeptisk eftersom det här anti-dejtandet pågått i snart en månad nu. Vore jävligt trist om så vore fallet eftersom jag ändå tycker att han är värd vidare tester och dessutom lite mystiskt eftersom han hela tiden har verkat vara väldigt intresserad även nu mot slutet.

Å andra sidan har ju samtliga jag dejtat sedan mitt bästa och längsta förhållande tog slut för ett och ett halvt år sedan visat sig ha allvarliga brister både här och där så jag skulle inte bli förvånad om det visar sig att även detta exemplar är defekt. Och han var ju nästan lite för bra för att vara sann ett tag där men vi får väl se.

/dame can't make up my mind

Inga kommentarer: