tisdag 21 oktober 2008

scary naked people

Inspirerad av naprapaten skaffade jag ett sim- och gymkort idag och gav mig iväg för att simma. Det var helt ok om man försöker att inte tänka på alla cp:n runt omkring som nödvändigtvis måste nyttja det allmänna badhuset samtidigt som mig. När jag blir rik ska jag ha loads of egna träningsfaciliteter i mitt eget hem. Ha!

Det var även första gången på säkert fem år jag var på en offentlig duschinrättning vilket efter en snabb överblick fick mig att känna mig grymt nöjd med samtliga delar av min kropp inklusive bröst och fitta. Herre, hur ser folk ut nakna egentligen?

Och daten ringde till slut och enligt uppgift försökte han även ringa igår men kom inte fram. Vi tror på det så länge och ska nu väldigt plötsligt ses imorgon och ta en drink eller nåt. Det var på tiden skulle jag vilja säga.

/dame can't make up my mind

Inga kommentarer: