fredag 17 oktober 2008

I can't wait for the weekend to begin

Sket högaktningsfullt i de sista föreläsningarna igår för att råplugga inför dagens tenta (som säkert gick ok) och gå runt hammarby sjöstad med kombon. Daten rinner vidare ut i sanden men för tillfället är det ok eftersom jag ändå inte har haft tid att träffa honom.

Hade även lysande eftermiddagsfika på hugos med PKK där vi diskuterade en väns tilltagande SATC-fiering samt vår framtida utveckling mot vuxendomen. PKK är så bra att jag vill bära med henne i en väska jämt. Bestämde mig också för att ta tag i daten efter helgen, han är lite för intressant för att bara släppa vind för våg.

Nu är jag hemma och vilar upp mig några sekunder innan kvällen fortsätter med enorm kjol, 15 centimeters-klackar och cava på pride-bögens inflyttningsfest. Ska även njuta maximalt av att ha en helg utan att känna mig tvungen att plugga.

/dame can't make up my mind

Inga kommentarer: