tisdag 14 oktober 2008

emo-kid backlash

Helt random ringer emo-kiddet. Han har tydligen haft en "rejält låg period" och "tänkt över vad som är viktigt i livet" och "insett att han saknar att ungås med mig" och vill nu ses och fika. OMFG.

Såklart han har saknat mig, jag är antagligen den enda han känner som är sjukt vettig, bra och inte är ett annat emo-kid. Dock är jag mycket skeptisk till hans plötsliga fredstrevare och vacklar mellan att bara skita i honom (vet inte om jag orkar engagera mig) alternativt träffa honom och läsa lusen av honom på välformulerat sätt (vilket han kan behöva) eller göra föregående samt avkräva honom lite bra sex (vilket jag kan behöva). Dock kan lusläsandet bli lite håglöst eftersom jag helt slutat bry mig om hans tillkortakommanden och sexet kan visa sig vara ointressant när vi väl ses.

Hade dock inga bra argument på hand när vi pratade så vi ska höras till helgen så får jag väl fundera ut vad jag vill tills dess.

/dame can't make up my mind.

Inga kommentarer: