söndag 12 oktober 2008

boring weekend

Jag har inte gjort många knop nytta under helgen vilket lett till dåligt samvete och lättare ångest över utebliven studieflit. Å andra sidan har jag bara varit på landet hos föräldrarna och inte mycket kul har hänt i mitt liv utom enorma mängder sömn och en kylslagen segeltur med modern.

På något vis känns en ledig helg lite misslyckad om man inte gjort nytta eller är trött efter fest och glam. Men med tanke på min trötthet som är rätt bestående även efter helgens sovmaraton kanske jag behövde ha lite tråkigt. Men det är ju så jävla trist.

Ingen date fick jag heller, han är fortfarande förkyld och ville vara hemma och vila (egoistiskt) samt undvika att smitta mig (omtänksamt). Är överlag skeptisk mot förkylningar och gör i dagsläget allt för att inte åka på en själv. Tydligen ska vi försöka ses i mitten av veckan men det tror jag på först när vi ses. Om inte annat får jag säkert mens/influensa/herpes samma dag ändå.

/dame can't make up my mind

Inga kommentarer: