torsdag 11 juni 2009

happy birthday

Alltså, kanske har jag varit lite mer stressad än jag tror. Lever helt i min egen värld, glömmer alla viktiga saker jag bör komma ihåg. Och då pratar vi viktigt, typ som min familjs födelsedagar. Herregud, födesledagar är ju sjukt viktigt för mig, det är INTE OK att glömma dem i min värld. Men jag glömmer allas.

Pratar med mami dagen innan papis födelsedag och hon säger "men vi hörs väl imorrn" varpå jag undrar varför? Buhuhuu vad jag är lost. Men inte lär jag av mina misstag, en vecka senare pratar jag med mami igen och hon frågar om jag pratat med min bror (som för övrigt är världens bästa) och jag säger nej och undrar igen varför jag skulle gjort det. "För att det är hans födelsedag idag" svarar hon då och jag får skämmas och lägger på luren och ringer och gratta min bror.

Alltså, det är något fel med min hjärna. Allt funkar inte som det ska.

/ dame can't make up my mind

Inga kommentarer: