tisdag 25 november 2008

tp och snöstorm

Jag känner ett trängande behov av att skjuta mig själv eftersom jag blivit ett sån där töntigt våp som bara vill vara med sin kille hela tiden. Ringa tröst är att J är ett lika stort våp och att vi tillsammans kan starta en egen töntpatrull.

Dessa veckans två inledande dagar har jag jobbat till sent efter skolan och ändå envisats med att åka ut till förorten varenda kväll. Och detta trots snöstorm som gör mitt jobb till ett hell eftersom 50 pers i telefonkö vill veta om deras buss går.

Och kom inte med något jävla "det är ju vinter varje år, att inte SL kan förstå det" för om man ställer in all busstrafik i hela norra länet finns det antagligen en jävligt bra anledning. SL är inte ute efter att jävlas, vad paranoida resenärer än tror.

/dame can't make up my mind

Inga kommentarer: