måndag 3 november 2008

last random-man fucked

Nu har jag bekräftat för mig själv att seglarkillen bara var en sista utpost i mitt förhoppningsvis döende singelliv.

Var hemma hos daten igår och det var nog det bästa hittills. Vi bara hängde och åt middag och låg lite och allt känns helt jävla fantastiskt. Det kan nog vara så att jag håller på att bli kär i honom men det verkar som att han tycker så mycket om mig att det inte gör något.
Jag har inte brytt mig så här mycket om någon på riktigt sedan H och det känns väldigt bra. Och allt som är konstigt är faktiskt bara att strunta i för det spelar ingen roll. Jag kan nog till och med vänja mig vid att han har ett hus eftersom jag trivs väldigt bra och känner mig hemma där.

Så det är nog bara att gilla läget och börja sätta honom i sammanhang. Och för att göra honom rättvisa kan vi ju sluta referera till honom som daten och ge honom ett eget smeknamn. Ska bara komma på ett passande och ta reda på om han är värd det.

/dame can't make upp my mind

Inga kommentarer: