fredag 7 november 2008

fest och flykt

Festen för vår klass och presentationen av vårt namn igår gick snabbt och smärtfritt och var riktigt kul. Jag var strålande snygg guldhora i stor kjol från Beyond Retro, korsett och lösögonfransar och lyckades min massiva fylla till trots twista till en kick mot spexluggen och Ekorrn via en artig tack-skål som fick stående ovationer. Även vi fick tack och bock för vårt anordnande så helt bortkastat var ju inte energin även om det är sjukt skönt att det är över.

Tog även en vuxen och mogen diskussion idag med spexluggen om vådan av att skriva elaka saker i offentliga rum etc. etc. Jag tror att budskapet gått fram och även detta är nu finally över. Jag orkar inte med fler mongon.

Nu är det dags för Vaxholmsbåt ut till mörk och tyst ö med världens bästa N och hennes kille. Jag är i skriande behov av paus från civilisationen.

/dame can't make up my mind

Inga kommentarer: