torsdag 9 april 2009

blablabla orka blogga

Long time, no seen. Har försökt styra upp mitt nya nyttiga liv istället för att blogga i tid o otid.

Som sagt, det blev ett påsklov fullt med plugg. Har gått upp tidigt, promenerat typ en timme o sen suttit o pluggat från nio till nio. Hade fått panik på allt detta om det inte vore för att jag är ute på ön hos föräldrarna och bara det ger energi nog att försätta berg.

Har inte varit här på länge och detär helt sjukt hur jag saknar det. Det märks inte riktigt för man glömmer så lätt inne i stan men så fort jag kommer hit inser jag vad jag saknat. Och nu är det dessutom vår här och helt fantastiskt. Jag önskar bara att jag inte behövde plugga 24-7 för det enda jag vill är att börja fixa med båten så jag kan puffa den i sjön o segla iväg.

Men imorgon ska jag i alla fall åka ned till södra skärgården till J som är på sitt lantställe där och då har jag nog hunnit plugga det alla sista så att jag bara kan sitta där i solen o läsa. Och jag tror att det blir grymt, det finns ju hav där med.

/ dame can't make up my mind

Inga kommentarer: