måndag 20 april 2009

cleaning day

Det här med tanden var ju inte en helt genomtänkt idé. Drog ut en visdomstand för några år sedan och det gjorde ju lite ont men ingenting ens i närheten av det jag upplevt nu. Alltså, jag har på riktigt gråtit för att det gjort så ont och maxat värktabletterna till en var tredje timme istället för de rekommenderade fyra per dygn, levern får helt enkelt stå ut.

Missade obligatoriska moment i skolan på fredagen för att jag inte sovit och inte kunde röra vare sig mig själv eller munnen. Hade så ont hela helgen att jag inte kunde fokusera på att plugga vilket gjorde det meningslöst att gå och skriva tentan idag. Lucky me att vi har ett omtenta-tillfälle om en månad igen (jag börjar bli drottningen av omtentor).

Dock, en till sweet helg på landet (som iofs hade varit sweetare utan smärta men wtf, jag fick hänga vid havet med J i alla fall). Och min tand är lite bättre idag så jag utmanar ödet och storstädar huset samt tvättar multum.

/ dame can't make up my mind

Inga kommentarer: