onsdag 29 april 2009

kombo o sambo

Moget att skriva ut antibiotika till någon som precis ska ha trettioårsfest. Jävla tand. Men den får helt enkelt klara sig, jag tänker inte vara nykter under sådana festligheter.

Hämtade mina sista saker hos ex-kombon igår. Är lite sorgligt att helt flytta därifrån men jag har ju å andra sidan bytt upp mig till vuxenhetens villa och världens bästa sambo så det vore ju dumt att klaga. Kombon hjälpte mig även att bli klädsamt blondare innan J plockade upp mig och mina IKEA-kassar.

Idag promenerade jag mellan Danvikstull och Hornstull och väl framme hann jag med en fika med fantastiska S. Hennes mage var typ hur stor som helst och ungen därinne boxade runt järnet. Vi pratade en massa om allt och hon verkar ha förlikat sig med att bli mamma vilket kändes sjukt skönt med tanke på mina egna osäkerheter kring denna roll. Jag kanske kan få öva lite på hennes bebis innan jag skaffar egen.

Hemma igen och påbörjar tafatta försök att plugga vilket as usual leder till bloggande.

/ dame can't make up my mind

2 kommentarer:

VeRa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
VeRa sa...

kids....kids...scary little kids..