torsdag 26 mars 2009

omärklig flytt

Sitter på kafé med wi-fi och "pluggar" (läs: bloggar) samt dricker kaffe. Det känns som om jag äntligen har lite tid att strukturera upp och som att jag är pepp på livet igen. Till och med plugg och träning känns kul i vårsolen.

Fick precis mina farhågor bekräftade, omtenta efter påsk, tur att jag har hela lovet på mig att plugga, hahaha. Det var å andra sidan inte mer än rätt, jag kan faktiskt inget om sjukdomar så nu är det väl dags att lära sig det då.

Hade frukostdate med kombon idag, väldigt mysigt och bra eftersom vår vänskap fortfarande är sorgligt eftersatt efter J's inträde i mitt liv. Och från och med nu är hon inte min kombo heller eftersom jag bestämt mig för att flytta hem till J på riktigt. Skillnaden är hårfin rent praktiskt men i mitt huvud är det mil. Jag tror att det kommer gå bra eftersom jag vet att jag får komma tillbaka till kombon när jag vill om det inte gå bra att bli sambo. Och kanske kommer vi ses oftare när vi inte längre "bor ihop".

Promenad med J på lunchen ute i Nacka-någonstans. Är faktiskt sjukt såld på honom och om jag släpper paniken och bara andas skulle jag säga att allt känns sjukt bra och fint. Jag älskar ju honom och om vi ska förlova oss snart och gifta oss typ nästa sommar kanske det är en bra idé att bo ihop först?

/ dame can't make up my mind

Inga kommentarer: