fredag 13 mars 2009

tidsoptimisten har talat

Vi hade en veckas inläsning och eftersom jag är obotlig tidsoptimist tyckte jag att det var gott om tid. Innan jag insåg att det tog ca en dag att gå igenom respektive organsystem. Det var tio olika system och handouts att gå igenom, jag var klar med två och det var tre dagar kvar till tentan. Yey.

När jag åkte till skolan imorse hade jag gått igenom fem av tio system och hetsläste hand-outsen till resten på tåget. Tentan var på 131 poäng och jag är sååå körd. Enda chansen att klara det är att jag lyckats pricka in rätt svar på alla multiple-choicefrågor vilket vore helt osannolikt. Påsklovet kommer således att tillbringas med sjukdomar av alla de slag.

Nu fika med D och sedan Åre till på tisdag.

/ dame can't make up my mind

Inga kommentarer: