söndag 7 december 2008

tonårsfylla

J åker till Sveriges framstjärt och jag är hemma i staden för att fira fantastiska E's födesledag som startades upp med sushi och karaoke och en massa civila vänner.

Vad kan då passa bättre än att redan på O-baren hälla i sig random sprit som den lilla krogslynan A bjuder på, bli så full att man inte kommer in på Spyan och sedan vackla till East för att spy lite på deras toalett. Jag hade i alla fall självbevarelsedrift nog att därefter ta en taxi hem och krasha på min egen toalett där kombon hittade mig två timmar senare när hon kom hem från fulltid på krogen.

Herregud, har inte varit med om något liknande på typ tio år men jag antar att man lär sig av sina misstag. Idag har jag varit så bakis som jag aldrig någonsin varit och skulle dessutom ut och segla. Lyckligtvis slapp jag förklara varför jag spydde på båten eftersom det krävdes så mycket fokus på seglingen att jag inte hann må illa.

Jag är i vilket fall sjukt osugen på sprit och cigg för tillfället och plågas av rejält ont i halsen. Svårt dock att säga om jag blivit smittad av kombons streptokocker, om det är rökningen eller bara anorexiafluss efter att ha spytt halva natten.

/dame can't make up my mind

Inga kommentarer: