fredag 5 december 2008

I hate school

Jag vet inte vad som är fel på mig för tillfället men jag är så sjukt trött på skolan och på mina klasskamrater. Jag orkar inte ens åka dit längre men lyckades i alla fall med att dyka upp för att kunna närvara vid grupparbetet som pågick torsdag eftermiddag.

Å andra sidan var ju belöningen att få komma hem till mitt civila alibi och äta middag och dricka glögg och kaffe. Han hjälpte även mig i min oro över att jag och J numera sitter ihop med att säga "vafan, om man inte är dödskär från början och om man tröttnar på att vara med varandra kan man ju lika gärna skita i det med en gång". Väl rutet som Alex Schulman skulle ha sagt.

Vi kan även konstatera att jag klarat tentan i bakteriologi samt är fri från både bakterier och virus i underliv och blod. Och är hemma och tvättar för första gången på över två veckor. Yey!

/dame can't make up my mind

Inga kommentarer: